کنکور سراسری

برنامه امتحانات نهایی خرداد 1402 دوازدهم تجربی ، انسانی ، ریاضی + نکات مهم

سلام دوستان خوب گروه آموزشی تمامینو ⚡ حال شما چطوره؟ امروز قراره که بریم سراغ یک بخش مهم از کنکور شما یعنی امتحانات نهایی خرداد 1402 ، کنکور 1402 که نوبت اول آن در دی ماه 1401 برگزار شد ، بخشی از آن شامل امتحانات نهایی است زیرا معدل تاثیر قطعی 40 درصدی در کنکور 1402 خواهد داشت.

در این راستا وظیفه هر دانش آموزی علاوه کنکوری درس خواندن ، مطالعه به صورت تشریحی است که دانش آموز می بایست اطلاعات تشریحی خود را در دوران امتحانات که عموما در خرداد ماه است به صورت کامل پیاده کند.

ما در این پست قصد داریم به صورت کامل به برسی زمان برگزاری امتحانات نهایی در خرداد 1402 بپردازیم و طبق آخرین اخبار دریافتی از آموزش و پرورش به صورت رسمی به تایم های امتحانات بپردازیم.

لازم به ذکر است که تا این لحظه به صورت قطعی آموزش و پرورش زمان برگزاری امتحانات نهایی 1402 را اعلام نکرده لذا به صورت قطعی اعلام کردن این زمان غیر ممکن است! ما برای اینکه شما را با زمان های حدودی آشنا کنیم زمان امتحانات نهایی 1401 خرداد ماه را برای شما خواهیم آورد. احتمالا امتحانات 1402 نیز به همین شکل خواهد بود.
به محض قرار گیری زمان برگزاری امتحانات نهایی خرداد 1402 این صفحه بروز خواهد شد. در صورتی که مایل به دریافت سریع تر برنامه امتحانی هستید لطفا عضو کانال های ما در گروه آموزشی تمامینو باشید!

برای عضویت در شبکه های اجتماعی گروه آموزشی تمامینو اینجا را کلیک کنید!

برنامه امتحانات نهایی خرداد 1401 :

همانطور که اشاره شد هنوز برنامه امتحانات نهایی خرداد 1402 منتشر نشده و بر اساس سال گذشته این مطلب آماده شده که تشابه بسیار زیادی با خرداد 1402 خواهد داشت! به محض قرار گیری برنامه این صفحه بروز خواهد شد!

برنامه امتحانات نهایی دوازدهم همه رشته ها 1401 و 1402
برنامه امتحانات نهایی دوازدهم همه رشته ها 1401 و 1402

نکاتی مهم درباره امتحانات نهایی :

این تنها نوبت امتحان نهایی نیست!

کنکوری ها توجه داشته باشند که امتحانات نهایی در سه نوبت برگزار خواهد شد : خرداد ، شهریور و دی ماه. شما برای قبولی در کنکور سراسری تیر 1402 میبایست که حتما در امتحانات نهایی خرداد شرکت کنید یا اینکه در این زمان نسبت به ترمیم معدل خود اقدام نمایید.

حل امتحانات نهایی سال گذشته

حتما قبل از رفتن به سر جلسه ، سوالات و پاسخنامه امتحانات نهایی سال قبل را مجددا حل نمایید زیرا بسیاری از سوالات تکراری خواهند بود و این مطلب برای شما دوستان خیلی نقطه خوبی است! این مطلب را زمانی متوجه خواهید شد که سر جلسه امتحان میروید و از تشابه زیاد سوالات تعجب میکنید! دقیقا مثل کنکور سراسری که هر ساله برخی سوالات تکرار میشوند در این مورد هم عین سوالات تکرار میشوند با شباهت و تعداد بیشتر!

سر جلسه تقلب ممنوع

از تقلب سر جلسه امتحان به شدت پرهیز کنید زیرا که امسال علاوه بر سوالات تستی ، سوالات تشریحی هم در کنکور سراسری مورد توجه قرار گرفته است و هر گونه تنش بین شما و مسئولین برگزاری امتحان موجب قبول نشدن شما در کنکور خواهد شد!


ممنون از شما دوستان عزیز بابت همراهی تا این قسمت! لطفا نظرات خود را در قسمت زیرین این پست کامنت کنید!

 

امیرحسین رفیعی

مدیریت و پشتیبانی وبسایت هستم و درصورت بروز هرگونه مشکل درخدمتتونم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است