تحلیل آزمون قلمچی

تحلیل آزمون 7 بهمن 1401 کانون قلم چی توسط رتبه برترها

همراه ما باشید با تحلیل ویدیویی آزمون 7 بهمن 1401 قلم چی از بهترین اساتید ایران!

سلام خدمت همه همراهان عزیز گروه آموزشی تمامینو! در خدمت شما دوستان عزیز هستیم با برسی و تحلیل آزمون 7 بهمن 1401 قلمچی. مثل همیشه برای این آزمون پاسخنامه های ویدیویی حرفه ای قرار خواهیم داد. تا شما عزیزان بتوانید به بهترین نحو ممکن این آزمون را پشت سر بگذارید. مهم نیست چه درصد و ترازی در این آزمون کسب کردید. مهم این است که این آزمون را با موفقیت تحلیل کنید. یادتان باشد که کنکور اصلی تان تیرماه 1402 است و شما باید خودتان را برای آزمون اصلی تیر آماده کنید. پس اگر در این آزمون ها درصد و نتیجه خوبی کسب نمیکنید ایرادی ندارد. سعی کنید کم کم و قدم به قدم تراز خود را به حد اعلا برسانید! یکی از مهم ترین این قدم ها تحلیل آزمون خوب است. این تحلیل آزمون شمارا خیلی جلو می اندازد مخصوصا اگر ویدیویی باشد و مخصوصا اگر رایگان باشد!

آزمون 7 بهمن 1401 قلم چی

آزمون 7 بهمن 1401 یکی از مهم ترین آزمون های یک کنکوری در طی سال تحصیلی است. چرا که مباحث مهم و پرسوالی را پوشش میدهد. ازین رو بهتر است تا کمی با این آزمون بیشتر آشنا شویم! ما در مقاله ای جداگانه این مورد را پوشش دادیم و برای اینکه این صفحه شلوغ نشود به صفحه ای دیگر شمارا ارجاع خواهیم داد امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود. ( برای برسی کامل آزمون 7 بهمن 1401 قلمچی اینجا را کلیک کنید )

چرا آزمون 7 بهمن 1401 قلمچی برای ما مهم است؟

پس از کنکور دی 1401 کلی نکته و سوال از این کنکور استخراج شد و تا حدودی سطح کنکور تیرماه 1402 به ما الهام شد زیرا گفته میشود این دو آزمون شباهت بسیار زیادی با هم دارند. ازین رو این آزمون پر تطابق ترین آزمون شما تا به حال با کنکور تیر 1402 است که میتواند شمارا بسیار آماده کند. از نظر مشاوران گروه آموزشی تمامینو آزمون های نیمسال دوم خیلی مهم تر به حساب می آیند پس شما باید این آزمون هارا با دقت بیشتری حل کنید!

من تحلیل آزمون بلد نیستم چه کنم؟

تحلیل آزمون بدون شک از مهم ترین قسمت های زندگی یک کنکوریست. که نقاط ضعف و قوت را به دانش آموز نشان میدهد. اگر این امر مهم یعنی تحلیل آزمون را بلد نباشیم کلاهمان پس معرکست! حالا که وارد این صفحه از سایت ما شدید بهتر است کمی از تحلیل آزمون برایتان بگویم مخصوصا که الان شما درحال تحلیل آزمون 7 بهمن 1401 قلمچی هستید!

تحلیل آزمون روندی طولانی دارد که من با یک فیلم به شما این مورد را آموزش خواهم داد : ( اگر میخواهید مقاله تحلیل آزمون را بخوانید لطفا اینجارا کلیک کنید : روش تحلیل آزمون 1روش تحلیل آزمون 2 )

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/G8KFv/360″ preset=6]
توجه : این ویدیو ها هیچ ارتباطی با گروه آموزشی تمامینو ندارد صرفا لینک ویدیوها از آپارات داخل این نوشته قرار گرفته است! بهتر است که به مقاله های روش های تحلیل آزمون مراجعه کنید تا بهترین یادگیری را در این موارد داشته باشید!

تحلیل آزمون های آزمایشی با تمامینو

تحلیل آزمون 7 بهمن 1401 کانون قلم چی با تمامیــنو

خب بچه ها رسیدیم به بخش جالب انگیزناک ماجرا یعنی تحلیل آزمون 7 بهمن 1401 قلم چی! دقیقا همون چیزی که شما بچه های عزیز دنبالش میگردین. لازمه به چندتا نکته راجب این تحلیل آزمون توجه داشته باشید! اولین مورد اینکه این ویدیو ها توسط موسسات دیگه در آپارات بارگزاری شدن و گروه آوزشی تمامینو به صورت رایگان همه تحلیل آزمون هارا از سایت آپارات جمع آوری و روی وبسایت خودمون بارگزاری میکنه! مورد بعدی اینکه برای هر درسی ممکنه اساتید مختلفی وجود داشته باشن و بخوان تحلیل آزمون بکنن برای همین نیاز نیست شما همه ویدیو های تحلیل آزمون را ببینید! برای هر درس یک استاد کافیه. البته اگه وقت اضافی دارید میتونید از اساتید بیشتری تحلیلشون را ببینید!

برای چه پایه ها و رشته هایی تحلیل آزمون قرار میدهید؟

برای همه رشته های انسانی ، ریاضی ، تجربی و… تحلیل آزمون در هر سه پایه انجام میگیره ولی باید توجه داشته باشید که استاد مربوطه اون درس رو تحلیل کرده باشه! در ضمن برخی جاها برای پایه های هفتم و هشتم و نهم هم تحلیل آزمون قرار میدیم!

توجه : تحلیل آزمون ها در حال قرار گیری است اگر برای درس مورد نظر شما هنوز تحلیل قرار نگرفته لطفا دوباره امتحان کنید!

تحلیل آزمون 7 بهمن 1401 کانون قلم چی رشته تجربی

درود بر پزشکا ، داروسازها ، دندون پزشکا و… های آینده! امیدوارم حالتون خوب باشه این بخش مثل همیشه تقدیم به شما. امیدوارم بهترین استفاده را از این قسمت ببرید! در ضمن میتونید نظرتون رو راجب این آزمون در زیر همین پست واسمون ارسال کنی و مارو کلی خوشحال کنی!

زیست شناسی پایه یازدهم

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/gqGkX/360″ preset=6]

شیمی پایه دوازدهم تجربی

تحلیل آزمون شیمی شماره 1 :

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/lg53a/360″ preset=6]

تحلیل آزمون شیمی یک استاد دیگر شماره 2 (این تحلیل 2 قسمتی است) :

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/Sv45A/360″ preset=6] [presto_player src=”https://www.aparat.com/v/vwUTJ/360″ preset=6]

ریاضیات پایه دهم تجربی

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/JL3eV/360″ preset=6]

ریاضیات پایه دوازدهم تجربی

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/5Q1rS/360″ preset=6]

یک استاد دیگر :

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/ue1S2/360″ preset=6]

فیزیک پایه دوازدهم تجربی

این بخش شامل 4 ویدیو است که به صورت سریالی قرار گرفته و هر 4 مربوط به یک استاد است :

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/PtiC5/360″ preset=6] [presto_player src=”https://www.aparat.com/v/lIHAd/360″ preset=6] [presto_player src=”https://www.aparat.com/v/sFH5G/360″ preset=6] [presto_player src=”https://www.aparat.com/v/j8ny2/360″ preset=6]

تحلیل یک استاد دیگر که در 2 قسمت متوالی قرار گرفته است :

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/pba0h/360″ preset=6] [presto_player src=”https://www.aparat.com/v/QkDpt/360″ preset=6]

زمین شناسی کنکور

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/A4V5p/360″ preset=6]

تحلیل سایر دروس

هنوز تحلیلی قرار نگرفته! لطفا داخل همین صفحه بمانید تا به محض قرار گیری ویدیو ها ازآن به نحو احسن استفاده کنیدهنوز تحلیل آزمون ها توسط اساتید قرار نگرفته

تحلیل آزمون 7 بهمن 1401 کانون قلم چی رشته انسانی

سلام مجدد به همه منطق دوست ها و فلسفه شناسای جامعه! امیدوارم حالتون خوب باشه و تمامینو رو از یاد نبرده باشین! این قسمت هم با عشق و احترام تقدیم کنکوری های کل!

ریاضیات پایه دوازدهم انسانی

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/Rx304/360″ preset=6]

تحلیل سایر دروس

هنوز تحلیلی قرار نگرفته! لطفا داخل همین صفحه بمانید تا به محض قرار گیری ویدیو ها ازآن به نحو احسن استفاده کنیدهنوز تحلیل آزمون ها توسط اساتید قرار نگرفته

تحلیل آزمون 7 بهمن 1401 کانون قلم چی رشته ریاضی

سلام و درود مجدد به همه مهندس های آیندمون کسایی که تکنولوژی و همچیزمونو مدیونشونیم! امیدوارم حال همتون خوب باشه! این هم تحلیل آزمون 7 بهمن 1401 کانون قلمچی با عشق تقدیم شما

ریاضیات پایه دوازدهم ریاضی

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/N7VUB/360″ preset=6]

فیزیک پایه دوازدهم ریاضی

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/fAnwD/360″ preset=6]

زمین شناسی کنکور

[presto_player src=”https://www.aparat.com/v/A4V5p/360″ preset=6]

سایر دروس

هنوز تحلیلی قرار نگرفته! لطفا داخل همین صفحه بمانید تا به محض قرار گیری ویدیو ها ازآن به نحو احسن استفاده کنیدهنوز تحلیل آزمون ها توسط اساتید قرار نگرفته

به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقیست

خب بچه های خوب این تحلیل آزمون هم تموم شد! امیدوارم که مفید بوده باشه واستون از همه کسایی که مارو توی این تحلیل آزمون کمک کردند بسیار سپاس گزارم یادتون باشه که تحلیل آزمون 7 بهمن 1401 قلم چی خیلی مهم و حیاتیه1 مواظب باشید اون رو از دست ندین. منتظرتون هستیم تا 2 هفته دیگخ و تحلیل آزمون دیگه! لطفا کانال مارو توی سروش و ایتا دنبال کن. @tamamino میتونی توی قسمت زیر این پست برامون کامنت هم بزاری و مارو خوشحال کنی!

آپارات تمامینو رو دنبال کنید!

امیرحسین رفیعی

مدیریت و پشتیبانی وبسایت هستم و درصورت بروز هرگونه مشکل درخدمتتونم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است